آیا مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند از آن توسط دارو و رژیم غذایی معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در بالینی، بیماری مزمن کلیه به پنج مرحله، مرحله 3 حیاتی یکی از آن است. اگر شما می توانید این بیماری در مراحل اولیه کنترل، شما ممکن است شانس نیمه به آن معکوس با دارو و رژیم غذایی مناسب داشته باشند، اگر نه، شما ممکن است نیاز به تجربه دیالیز یا پیوند کلیه. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد دیدن مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند از آن می شود با دارو و رژیم غذایی معکوس شود. اگر سوالی دیگر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

پس از سقوط بیمار به مرحله 3 از این بیماری، سطح کراتینین قرار است به بالاتر از 2.0 و GFR باید کمتر از 60ml / دقیقه و توسط برخی از علائم مانند ضعف، ادم، پروتئینوری و غیره همراه باشد. بنابراین در این مرحله، اهداف درمان عمدتا برای از بین بردن آن نشانه ها و به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری، در صورت امکان آن را معکوس می باشد.

دارو گیاهان دارویی چینی می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است، اما این نیاز به زمان طولانی، برخی از مردم حتی نمی تواند به پایان به دلیل عطر و طعم، اصرار دارند. بنابراین به منظور کمک به این گیاهان نقش خود را به خوبی، همراه با تکنولوژی بالا برنامه ریزی، ما osmothery طب میکرو چینی است، که یک نوع از برنامه های کاربردی خارجی اختراع، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می تواند ضایعه به طور مستقیم دست یابد. با عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجه، این نوع درمان است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

علاوه بر درمان، رژیم غذایی نیز نقش مهمی ایفا می کند. گفته شده است که یک رژیم غذایی خوب می تواند اثر دو برابر اما یک رژیم غذایی بد این بیماری را بدتر می کند بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، اگر شما می خواهید آن را به عقب، شما نیاز به درمان منظم و رژیم غذایی را در همان زمان.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3768.html

 





:: برچسب‌ها: درمان CKD، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، می تواند مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود با دارو و رژیم غذایی معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: